Author Topic: Prva lekcija-Uvod u marketing  (Read 774 times)

Filip Rakić

  • Newbie
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Prva lekcija-Uvod u marketing
« on: October 19, 2015, 09:37:56 PM »
1.Koju taktiku bi, prema vašem mišljenju, trebalo da upotrebi kompanija JandJ za pridobijanje ponovnog poverenja potrošača?

2.Koju lekciju prodavci medicinskih preparata mogu da izvuku iz slučaja Tylenol-a koji je odgovorio na krizu tako što je uspeo da povrati 90% izgubljenog tržišta za manje od godinu dana?

1.Po mom misljenju kompanija JandJ trebalo bi da napravi upecatljivu kampanju u kojoj iznosi rezultate zdravstvenog instituta da lek nije opasan po zivot, da su uzorci bili kontaminirani , sumnja se da je kontaminiranje  njihove konkurencije posto su pre tog skandala posedovali 37% trzista. Najbolji nacin za iznosenje podataka da lek nije smrtonosan,bilo bi emitovanje izjava renomiranih farmaceuta na nacionalnim televizijama,u novinama i putem stampanja brosura koje bi se delile u apotekama.

2.Smatram da se iz ovakvog primera moze izvuci vise lekcija ali najbitnija je to da nekada stara ideja  moze biti produktivnija I efektivnija od nove, tacnije da menadzeri danas ne moraju inspiraciju traziti samo u buducnosti ili sadasnjosti,nego mogu se osvrnuti i na proslost kompanije.

Kako ste vi odgovorili na ova pitanja?